r e k l a m a

Flagi reklamowe - w jakim biznesie sprawdzą się najlepiej?

2020-05-22 11:20:15 Artykuł sponsorowany 38


Flagi Reklamowe
 Flagi Reklamowe

Prowadząc biznes musisz nieustannie walczyć o nowych klientów. Konkurencja na wielu rynkach jest jednak bardzo duża, więc żeby się wyróżnić na tle pozostałych firm musisz skorzystać z oryginalnej formy promocji. Jedną z możliwości są różnego rodzaju flagi reklamowe. Jakie dają możliwości? Kto powinien z nich korzystać? Postanowiliśmy nieco przyjrzeć się temu zagadnieniu.

Rodzaje flag reklamowych

Zanim wybierzemy właściwą flagę reklamową, to poznajmy jakie są ich rodzaje. Specjalizująca się w produkcji tego typu nośników reklamowych Grupa LuxPol oferuje 3 warianty:

  • Winder,
  • Maszt flagowy,
  • Flagę reklamową

Pierwsza opcja jest jedną z najbardziej popularnych form reklamy przenośnej. Ma ona wszechstronne zastosowanie, bo z powodzeniem można jej używać zarówno podczas wydarzeń sportowych, jak i na co dzień przed siedzibą firmy. Są lekkie i wytrzymałe, więc z łatwością się je transportuje i umieszcza w miejscach, gdzie w danej chwili są potrzebne.

Z kolei maszty flagowe doskonale sprawdzą się w budowaniu prestiżowego wizerunku firmy. Najczęściej korzystają z nich urzędy, deweloperzy czy salony samochodowe. Są montowane na stałe, dlatego przeznaczone są dla tych firm, które dysponują odpowiednią ilością wolnego miejsca przed swoją siedzibą. Natomiast flagi reklamowe są klasycznym nośnikiem przede wszystkim barw narodowych, miejskich czy sportowych. Umieszczone przed budynkiem firmowym z powodzeniem podnoszą rangę przedsiębiorstwa - czytaj więcej - grupaluxpol.pl/produkty-flagowe.

Zalety flag reklamowych

Największą zaletą flag reklamowych jest to, że są nienachalne i skutecznie przyciągają uwagę klientów. Dzięki nim można zrobić dobre pierwsze wrażenie i skutecznie przekazać informację czym dana firma się zajmuje. Doskonale nadają się również do ukazywania elementów tradycji czy kultury, dlatego z powodzeniem korzysta się z nich podczas wydarzeń kulturowych, sportowych, politycznych czy gospodarczych.

Flagi są całkowitym przeciwieństwem małych nośników reklamowych. Posiadają dużą powierzchnię, więc z łatwością można na nich umieścić wiele informacji, a wszystko tak i tak pozostanie czytelne. W przeciwieństwie do billboardów flagi łopoczą na wietrze, przez co prezentują się dynamicznie i bardziej zwracają uwagę ludzi. Mogą posiadać różne kształty i wielkość, więc można je swobodnie dopasować do indywidualnych wymagań firmy.

Wykonane są z materiałów odpornych na działanie wszelkich czynników atmosferycznych. Dzięki temu nie blakną na słońcu, a kolory są cały czas intensywne. Są odporne na zabrudzenia, dzięki czemu świetnie się prezentują jesienią oraz zimą. Pomimo swojej lekkiej wagi są również bardzo odporne na zniszczenia, dlatego świetnie się sprawdzą podczas ulewy czy siarczystego mrozu.

Gdzie najlepiej umiejscowić flagę reklamową?

Flagi reklamowa ma wszechstronne zastosowanie, więc może być ustawiona w wielu miejscach, także tych strategicznych. Jeżeli chcemy skutecznie przyciągnąć uwagę klientów, to powinniśmy ją umieścić przed siedzibą firmy. Można w tym celu skorzystać zarówno z masztu flagowego, jak i z winderów. Z takiej możliwości mogą skorzystać właściciele sklepów, hoteli czy restauracji

Ten nośnik reklamy doskonale sprawdzi się również podczas różnego rodzaju targów branżowych. Dzięki flagom reklamowym nasze stoisko będzie się odpowiednio oznaczone i potencjalni klienci szybciej do nas trafią. Z powodzeniem można je stosować wewnątrz pomieszczeń. Bardzo dobrym miejscem na umiejscowienie flag są stadiony i inne obiekty sportowe. Można dzięki nim podkreślić tożsamość działającego tam klubu, miasta lub regionu.

Zachęcamy również do zapoznania się z artykułem na temat druku UV jako formy reklamy - czytaj więcej - www.zaradnik.pl/czym-jest-druk-uv-jakie-ma-zastosowanie